Torsdag 7 April

Godmorgon!
Igår hände det värsta grejen men det skiter vi i :).
3 dagar kvar sen fyller min vän Jakob år vad gör vi då då? Vi löser det på något sätt det gör vi alltid!
Sen har vi 11 April min lilla kusin fyller år, 12 April fyller lillasyster år och så 13 April fyller mitt lilla kusinbarn år mycket födelsedagar men det är alltid kul! :D. Hatar och köpa födelsedags present bara för jag vet aldrig vad jag ska köpa det är jobbigt.
Nu ska jag iväg och jobba 07.00 på morgonen, usch det är tidigt men det lönar dig i slutändan ;D.
Ha det så bra mina kära läsare
Poss&Kram greenshitlight

Kommentarer
Postat av: Melanie <3

Jaa hallå du mste köpa ngt ti mej :o <3 <3 <3 <3 :o

2011-04-13 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0