Söndag 3 April, blivit april lurad :(

Godmorgon!
Har precis vaknat gjort mitt kaffe och tänkte berätta lite om gårdagen. Dagen började med att jag jobbade mellan 09.00-19.00 efter det gick jag hem fixfixade och sen tog jag bussen till Sam, på vägen dit pratade jag med henne i telefon och både hon och Jakob var lite skumma satt och skratta hela tiden och bad mig kolla mig facebook själv fattade jag ingenting.
Allt började med att Jakob skrev till mig på facebook inte vanliga saker konstiga saker så jag fick panik och loggade ut slutade svara honom, sen loggade jag in på kvällen när jag kom hem och då hade han skrivit att jag skulle ringa han detta gjorde jag, som sagt båda bara sitter och dör av skratt i telefonen. Det visar sig till slut att allt var ett j*vla april skämt!? Med sådana vänner behöver man inga ovänner som Sam's mamma sa :P. Skämtet handlade om att Jakob hade blivit "kär" i mig och sånt tycker jag inte om iom att Sam är en sjukt bra kompis till mig och även Jakob dessutom är dem tillsammans så skriver han sånt till mig?! HAHA. Jag var ju tyvärr tvungen och straffa dem båda(tråkiga straff:( ). Sam fick gå hela vägen till Södervärn med mig för att ta ut pengar och Jakob den lata grisen stannade hemma, så jag beslagtog han iPod istället men den glömde jag hos Sam :(. INGET ROLIGT SKÄMT, FAST ÄNDÅ! ;D.
Söndag idag, idag blir det att tvätta och städa sen väntar sig jobb veckan måndag, tisdag&torsdag jobbar jag inte så farligt rätt skönt att vara ledig några dagar också.
Har ni själva blivit lurade under 1 April (fastän att jag blev lurad 2 April hmm EPIC FAIL men jag gick ju på det så va f*n).
Poss&Kram
greenshitlight

Kommentarer
Postat av: emmaohman

haha vilket roligt aprilskämt :) kolla gärna in min blogg och mina teckningar.

2011-04-03 @ 18:34:42
URL: http://emmaohman.blogg.se/
Postat av: Jakob

Visst är jag ond :D HAHA!!

2011-04-03 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0