Söndag 17 April

Hej läsare!
Vi börjar från start fredags; Det var super duper fint väder så Jakob och Sam bestämmde sig för att grilla sen ringde dem och bad mig komma så åt vi riktigt mycket mat sen gick vi och köpte alkohol och fortsatte sedan dricka ute i trädgården det var skit mysigt i och med att det var så fint väder så blev det inte så kallt på kvällen. Vi tog detta som ett firande för Jakobs 20 årsdag, lyckat blev det ju också. Jag som vanligt somnade uppe i Sam's säng så där stannade vi alla 3 hela natten haha.
Lördag; Vi vaknar upp ca 12.00 rullar direkt sen sticker Jakob för hans lillebror och mamma kommer ner från Stockholm för att hälsa på så jag och Sam stannar ett tag hos Sam och spelar ps3 borderlands, jag lyckades det börjar likna något nu ;D.
Sen tog vi bussen hem till mig åt värsta super frukosten( för en gångsskull) sen vidare hem till min mamma var lite med min syster lagade pannkakor sen kom Jakob&Oskar(jakobs lillebror) fixade cs till min dator. Sen ännu en gång vidare denna gången tillbaka till Sam för att rulla igen och kolla film, men filmen blev aldrig av för Hadir&Philip kom upp också så det blev nördigt! Philip&Jakob ps3 Call of Duty Black ops, Sam&Hadir vars en dator, jag själv spelade/facebookade på min telefon och lilla Oskar kolla på allt haha.
Sen blev det bråk! Jag och Hadir flög ihop som vanligt det löser sig aldrig även barndomsvänner har många bråk ;).
Idag är det söndag och idag händer det absolut ingenting lägger upp lite bilder samt en video på när Jakob&Oskar dansar till Just dance Wii.

Poss&Kram
greenshitlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0