Sommar!/Summer!

Hej, nu är våren/sommaren här äntligen! Det har varit fint väder ett par dagar nu och jag är jätte glad, jag tror inte jag är den ända som har längtat till sommaren efter den hemska vintern. I sommar väntar det mycket Hadir fyller år jag ska ha semester jag ska umgås med mina vänner mer än någonsin tidigare sen i slutet av sommaren eller möjligtvis i höst så ska vi åka till Polen jag Sam och Jakob kanske någon annan följer med det vet jag inte men vi får se.
Jag har suttit och funderat ifall jag ska åka utomland nästa år så fall jobba utomlands nästa års säsong? Egentligen vill jag ju åka nu men det finns varken tid eller pengar för det. Jag får tänka lite till, vad tycker ni borde jag? Borde jag inte? ;D
Snart är det Maj den 15 Maj då blir Sam den lyckligaste tjejen i världen Lil Wayne släpper nytt album haha, då blir det Lil Wayne nonstop för och lyssna på alla nya låtar och så klart spela till det. Igår var det rätt underligt för vi spelade inte alls eller jo jag spelade hemma men när vi var hos Sam så spelade dem aldrig Borderlands (vilket annars sker varje dag), vi får väl beslagta tillbaka pskontrollen av Philip så det går och spela igen haha.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe ta en cigarett sen ska jag nog ut i det fina vädret ha det bra allihopa
Poss&Kram greenshitlight

Hi, now is the spring/summer finally here! It's been nice weather a couple of days now and i'm really happy, I don't think I'm the only one who has waited for the summer after this terrible winter we've had. In summer we're gonna do a lot of things my friend Hadir's birthday, my vacation and I'm going to spend a lot of time with my friends. Perhaps in late summer or autumn we're going to Poland it's going to be me, Sam and Jakob I don't know if any one else is coming to but if they want they are welcome!

I've been thinking about next summer, maybe I should go abroad and work for the season I really don't know what do you think? Should I or should I don't?

Soon May is here 15 May then Sam is going to be the happiest girls in the world because Lil Wayne release he's new album then it's going to be Lil Wayne nonstop so we can listen to the new songs and of course play playstation 3. Yesterday was strange we did'nt play at all, well I did when I was home but when we was at Sam's place they did'nt play Borderland (usual they play that everyday), we just have to get the control from Philip so we can play again haha.

Now I'm going to drink my coffee and smoke one last cigarette then I think I'm going out in the beautiful weather have a nice day everybody.
XO XO greenshitlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0