Måndag 11 April

Go'morron kära läsare!
Äntligen måndag? Nej, hade hellre haft helg ett par veckor till. Igår fyllde Jakob år blev tårta och lite annat kul, senare på kvällen blev det värsta drama men det är löser sig förhoppningsvis. Idag ska jag hem till min mamma och fira min lillasysters 12 årsdag hon fyller inte år förrens imorgon men vi firar det idag!
Till helgen ska vi nog fira Jakobs 20 årsdag iom att han fyllde år igår på en söndag och då är det inte så kul och göra fest ju det är ju vardag idag. HAHA. Så vi tar det till nästa helg ;D. Nu börjar arbetarveckan igen men har fått värsta allergi chocken av pollen efter gårdagens promenader och vistelsen i trädgården där det finns 500 buskar som släpper pollen! DRYGT! Men hoppas det lägger sig under dagen så man kan börja jobba imorgon. :D
Nu har jag inte så mycket mer och berätta för det har inte hänt så jätte mycket tänkte lägga upp min första video på min lillasysters hund när han har fastnat under täcket och krigar för att komma ut.
Poss&Kram
greenshitlight


Vi tre mot världen, haha. Vi gör allt ihop det är vi tre varje dag hela dagen.
Sam jag och Jakob på nyår. Pga att jag ej laddat upp bilder valde jag denna.. Min blogg kommer bli bättre! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0