Jag har en bästa kompis..

Jag har en bästa kompis vi har varit kompisar ett antal år, vi har gjort allt tillsammans vi har miljoner minnen. Vi har tagit om varandra våra föräldrar har tagit hand om oss båda, vi är som systrar. Hon flyttade jag flyttade med men jag ville hem så jag flyttade tillbaka hon stannade kvar. Hon bor fortfarande kvar vi bodde i Malmö, men hon flyttade till Stockholm. Som sagt hon är kvar där jag kom hit igen, vi träffas aldrig ca 2 månader om året sammanlagt. Jag saknar henne alltid när jag inte träffar henne, vi pratar inte ofta hon ringer inte och jag ringer inte. Varför? Egentligen vi är ju bästa kompisar, men ändå så hörs vi inte av så mycket det kan gå en hel vecka utan att vi pratar det känns väldigt konstigt i och med att vi tidigare innan hon flyttade var med varandra varje dag.
Hon är min bästa kompis fortfarande, men vi börjar glida ifrån varandra känns det som det vill jag inte. Jag vill att hon ska flytta hem till Malmö igen, men det vill inte hon. Hon vill gå ut skolan vilket jag faktiskt tycker är bra utbildning är ju skit bra, själv har jag ingen därför är jag stolt över henne att hon gör det. Men jag vill träffa henne oftare, vi har alltid kul bråkar vi tar det 5 minuter sen sitter vi och skrattar igen. Tänk allt vi gjort tillsammans alla sjuka minnen sommaren 2010 var nog den bästa.
Ella, du är min bästa vän och jag älskar dig som en syster! <3


Ella, min bästa kompis. Jag saknar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0