Fredag 1 April

Hej kära läsare!
Första April idag tänk på det när folk säger konstiga saker till er. ;)
Vaknade för ett tag sen fick gå helt död till affären för att handla mjölk till kaffet, det är något jag aldrig gör om igen inte så tidigt på morgnen iallafall!
Igår uppdaterade jag aldrig min blogg men det hände inte så mycket heller, började jobba 08.00 slutade 18.30 lång dag, men mycket pengar. Vi blev klar med dem 9 pallarna vi fick in från Frankrike dem var dryga men vi lyckades ännu en gång. Idag är det fredag och det blir en tråkig fredag för mig, ingen utgång utan jag börjar jobba 18.00 slutar väl runt 23.00-00.00 lite tråkigt men fortfarande pengar till nästa fredag :).
Jag fick mina skor igår också laddar upp en bild sen när jag har hämtat ut dem, nya Nike löparskor igen haha nästan likadana också men lite annorlunda, JAG ÄR NÖJD!
Nej, mina vänner nu ska jag fortsätta kolla på tv:n så hörs vi nog ikväll när jag kommer hem från jobb.
Ni hittar bild på skorna under detta inlägg!
Poss&Kram
green shit light.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0